ARSTEAMapp abordează provocările legate de îmbunătățirea predării disciplinelor STEAM la grupa de vârstă 12-16 ani, prin proiectarea unei modalități inovatoare de a face conexiuni între aceste discipline într-un mod semnificativ și fezabil cu contextul educațional.Dezvoltarea unei aplicații educaționale de realitate augmentată (AR) (denumită în continuare AR-STEAMapp) care poate fi utilizată pentru a reflecta în mod explicit asupra conexiunilor dintre disciplinele STEAM prin analiza patrimoniului cultural european relevant (de exemplu, sculpturi și clădiri). Ca exemplu de aplicație, elevii ar putea scana fațada unei catedrale folosind tablete sau smartphone-uri; apoi, printr-un tur virtual, elevii vor învăța aspecte legate de știință (tipul de rocă folosit), tehnologie (instrumentele folosite pentru construcția ei), inginerie (succesele și eșecurile în proiectarea ei), matematică (structura) și artă (contextul istoric în care catedrala este proiectată și construită; importanța socială și culturală a catedralei), făcând în același timp conexiuni explicite între conținuturile disciplinelor STEAM. Prin urmare, acest proiect își propune să dezvolte un cadru pedagogic pentru a ghida profesorii de liceu în implementarea abordării STEAM prin intermediul unei aplicații educaționale AR și a unui ghid cuprinzător.