Ghid pedagogic
Promovarea Vocațiilor Științifice prin Realitatea Augmentată folosind Patrimoniul Cultural European
Ghidul pedagogic va acoperi domeniile:
- Pedagogie și proiectare curriculară - principii de bază aplicate învățării personalizate
- Soluții practice și accesibile pentru integrarea metodelor active și participative - metodologii de bază și metodologii anterioare dezvoltate și validate
- STEAM și implementarea transcurriculară
- Instrumente și resurse digitale pentru încorporarea acestora în clasă
- Tratarea transcurriculară a patrimoniului cultural european
Astfel, AR-STEAMapp va permite profesorilor să dobândească abilități și competențe în domeniul educației STEAM:
- Competență digitală: profesorii vor avea la dispoziție o aplicație educațională, pe care o pot utiliza cu ajutorul telefoanelor mobile sau tabletelor pentru a lucra la disciplinele STEAM în clasă.
- Capacitate de integrare curriculară a conținuturilor STEAM: prin intermediul diferitelor scenarii de învățare pe care aplicația le va încorpora.
- Utilizarea AR în scopuri educaționale.
- Utilizarea elementelor de patrimoniu pentru studiul integrativ al disciplinelor STEAM.
- Elaborarea propriilor secvențe didactice STEAM, folosind ca model cele mai bune practici care vor fi incluse în ghidul pedagogic.