Evenimente

Promovarea Vocațiilor Științifice prin Realitatea Augmentată folosind Patrimoniul Cultural European

Joi, 24 noiembrie, a avut loc la Istanbul prima întâlnire a grupului de discuții pentru evaluarea primei aplicații a proiectului ARSTEAMapp de către KYAL. Participanții (profesori, cadre didactice și tehnicieni) au folosit aplicația pentru a vedea cum va afecta realitatea augmentată patrimoniul cultural european și care sunt avantajele...

Validarea versiunii pilot a aplicației ARSTEAMapp în cadrul unei întâlniri de grup cu specialiști/cercetători în domeniul AR, profesori de liceu și reprezentanți ai companiilor IT. Integrarea AR și a conceptului Play&Learn în învățarea STEAM a fost de interes.

Împreună cu elevii Școlii Gimnaziale "Ion Creangă" Suceava pasionați de tehnologie, am sărbătorit Ziua Mondială a Științei la laboratorul de cercetare AR al Facultății de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor din cadrul Universității "Ștefan Cel Mare" Suceava.

ARSTEAMapp

24/02/2022

ARSTEAMapp abordează provocările legate de îmbunătățirea predării disciplinelor STEAM la grupa de vârstă 12-16 ani, prin proiectarea unei modalități inovatoare de a face conexiuni între aceste discipline într-un mod semnificativ și fezabil cu contextul educațional.Dezvoltarea unei aplicații educaționale de realitate augmentată (AR) (denumită...

© 2022 ARSTEAMapp  |  All rights reserved | Designed by Elena M. Hreciuc
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started