Aplicație
Promovarea Vocațiilor Științifice prin Realitatea Augmentată folosind Patrimoniul Cultural European
ARSTEAMapp își propune să fie un instrument educațional care permite elevilor cu vârste cuprinse între 12 și 16 ani să lucreze la disciplinele de știință, tehnologie, inginerie și matematică integrate prin intermediul artei, folosind elemente ale patrimoniului cultural european.
Această aplicație se va baza pe realitatea augmentată, astfel încât utilizatorul (elevi și profesori), prin scanarea unei imagini sau a unui model 3D al unui element al patrimoniului cultural european, poate:
- să învețe despre istoria sa și despre oamenii implicați în proiectarea și construcția sa;
- descoperiți știința, matematica și dezvoltarea tehnologică care au făcut posibilă construcția sa;
- să învețe despre proiectarea tehnică utilizată.
Pentru fiecare element de patrimoniu selectat (operă de arhitectură sau sculptură), va fi creat un scenariu educațional: după scanarea unei anumite caracteristici a elementului, cu ajutorul unui cod QR, aplicația va activa o reproducere a monumentului în realitate augmentată, din care utilizatorul va putea lucra la disciplinele STEAM.